4.12.11

ANGRYBIRD menyerang...

Di merata-rata tempat orang asyik bercakap mengenai pasal angrybird, aku pada mulanya tidak tahu menahu apakah itu angrybird...aku ingatkan burung apa la yang spesel sangat orang dok sebut-sebut...tapi bila sekali penangan angrybird tue kena kat aku jadi macam kat bawah nie la,

Haaa...mesti ampa terkejutkan, hehe...suma nie bukan aku yang beli tau tapi orang yang bagi hadiah harijadi...gara-gara harijadi masa demam ANGRYBIRD. Orang dah bagi kita kena terima je la kan, iye dok???


Yang sebelah kiri tue ada baju yang abang dan adik pompuan aku bagi...sebelah kanan plak ada beg angrybird *bila masa aku nak pakai pun taktau la*, keychain angrybird yang boleh gantung kat enset (dua-dua tue abang aku bagi) dan angrybird yang warna hitam tue member aku bagi. Terharu bila aku dapat suma nie..sangat tidak sangka, tapi untuk makluman anda, aku tak main pun game ANGRYBIRD. Hehe...namun satu hari nanti aku akan cuba main jugak...teringin nak tau apa yang best sangat game tue. 


Hehe..tetiba nak selitkan gak gambaq kata atas nie, coklat nie pun member aku yang bagi sempena harijadi aku...thank u sooo much to sazwani, macam tau-tau je dia yang aku teramat suka coklat cadboury nie...dah la masa tue pun, aku teringin giler nak makan coklat cadboury tapi tak sempat nak beli dah ada orang bagi...alhamdulillah, rezeki. 

Kesimpulannya di sini, aku terharu sebenarnya dapat semua benda kat atas nie, tak sangka pun akan dapat semua nie pada harijadi aku yang ke-20. Thanx alot kepada semua yang dah wish kat aku, belanja aku makan dan bagi hadiah. Akan aku kenang sampai bila-bila..


Post by wida.

0 kuman kumin:

 
Blogger design by Laila Mahfol