19.3.12

Sepetang bersama....

Assalamualaikum...


Agak lama juga rasanya aku tak update any activity tentang aku dalam blog nie kan ? Aku tergerak hati nak update sebab baru lepas test tadi, tengah ting tong ting tong lagi…hehe

Bila difikirkan semula minggu ke-4 kat UPM nie, aku memamg rasa macam aku nie truly mahasiswa universiti la…macam2 program dengan assignment  lagi dari isnin sampai ahad macam orang gila aku dibuatnya..tapi suma tue aku ambil sebagai pengalaman hidup. 

"pengalaman bukanlah apa yang dialami seseorang tetapi apa yang dilakukan seseorang terhadap apa yang terjadi kepada dirinya."

Kepenatan aku terubat dengan dapat berjumpa dengan abang Ashraf Muslim, hensem beb habaq maiii tapi sayang tak dapat nak usha lama2 dia bawa bini dia plak, tapi aku ada juga tangkap gambar senyap2… nanti aku tunjuk gambar Ustaz Amirul kat bawah erk. Citernya mcm nie hari Sabtu lepas,aku ada la pi dengar forum bertajuk “Blog Awesome”..yg jadi panel ialah Ashraf Muslim dengan Saudari Cik Naiemah, pemilik blogger http://muslimdoktor.blogspot.com/  rasa2 aku penah jugak kowt masuk dan baca blog dia.

gambar curi...hehe :)


Aku terharu bila dengar cerita penghijrahan Ashraf Muslim dari seorang pelakon kepada seorang pengamal perubatan islam, sedikit sebanyak ilmu dapat juga aku ambil daripada cerita Ashraf Muslim. Mesej yang disampaikan oleh Ashraf Muslim ialah dalam melakukan sesuatu perkara, perkara pertama yang paling penting sekali ialah niat melakukannya kerana Allah. Jika niat yang betul maka Allah akan memberi petunjuk dan permudahkan jalan untuk kita.

Sekian,wassalam.  

2 kuman kumin:

Cik Caah said...

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!


aku frust.

bestiesbeat said...

hehe...sbaq2,
hg ada perasan kepala yg pkai selendang wrna ungu sblh kiri dlm gmbr tue...tue la bini ashraf muslim

 
Blogger design by Laila Mahfol