25.8.11

akibat FRUST menoggeng !

frust Ber'cintan-cintun' ? bukan sebab tue la, aku nie frust sebab tak dapat kad raya je pun, bertambah-tambah frust bila tengok mak, abang dan adik aku masing-masing dapat kad raya, wuaaaaaaaa T_T


gara-gara frust, aku pi cari balik kad raya yang lama-lama dan baca balik isi-isi kandungan dalam kad raya tue...huhu, smpai kena tegur dengan adik pompuan aku "tue dia kakak punya la kecewa, adik nampak dah macam orang tak betul kakak nie." tengok sampai macam tue sekali adik aku kata macam tue kat aku.

Ala-ala mcm nie la member2 dok bagi dulu 
Aku sangat sedih sebab dek zaman kecanggihan teknologi semua orang dah jadi malas, malas nak beli kad raya, malas nak menulis, malas beli setem, malas nak pi hantar kat pejabat pos, sumanya jadi malas la termasuk la aku pun dah jadi malas. Lagi satu aku pun malas nak tulis kad raya bukan pasal apa, aku dok kalut nak siapkan laporan kem aku nie haaa, bukak sem nie dah nak kena hantar, orang patut buat awal-awal dulu tue haa, aku nie besa la dah nama pun suka wat keja last minit, macam nie la jadinya...hehe

fenomena yang semakin berkurang :(

Kebanyakan orang la dok kalut dengar lagu raya macam lagu raya anuarzain dan ellina la, yang aku nie tetiba pi layan layu cinta mukabuku, sumanya akibat frust aku nie la. betoi ka tak betoi. 



Sebenaqnya aku suka sangat dengan muzik video lagu nie, so sweet mehhhh, hehe *sambil dok terbayang-bayang kalo la nie aku*  

comel kan budak najwa nie. rasa mcm nak wat adik angkat la plak. :)
post by wida 

1 kuman kumin:

Cik Ca'ah said...

aku tumpang simpati,wida.

ahaha,aku pn dpt 1 ja. kui3

 
Blogger design by Laila Mahfol