2.7.11

About us~~

Before any entry come in,
first let me introduce to u guys this people,tnx to cik caah and cik wida who create this blog ;)
Diorang nie tengah CUTI PANJANG..ok!
*benci aku memandang aku tengah dok exam sakit hati membuak-buak dok ingat depa nie sedap goyang kaki kat rumah*
disebabkan depa dok sedap membesarkan badan kat rumah so naluri jahat aku berkata suruh paksa diorang buat blog ;)


Before the JOURNEY BEGINS ini lah muka-muka yang bakal buat entry


~Miasarah aka cik caah~
Die nie geng nasik kandaq aku
Die orang paling lama antara kami yang goyang kaki kat rumah
but this September she will continued her studies  

*ni la masa aku tunggu nak bahan die cukup-cukup*



~Wahida aka cik wida~
now tengah study dekat UPM
busy masuk hutan tak kira coz  
she taking Bachelor of Forestry Science

~Fatin Zuliyana aka atin z~
muka minah nie memang sweet tapi rock and garang
Die tengah study kt UiTM






Last and but not least,
this is ME!
aku seorang pemalu *ok fine tipu*
gambar ni aku tengah nak melantak nasik kandaq
nasik kandaq makan FEVERET aku.sekian

Last sekali aku jugak nak berterima kasih dekat taiko-taiko blog
my housemate azyyati and kak ida sebab teach me how to post the entry..nite peeps!

Post by wanie

5 kuman kumin:

Cik Caah said...

ces ces ces! pemalu konon. kahkah~

Unknown said...

Hahaha. Kasih diterima. Tara hal la. hehe. terharu aku :P

bestiesbeat said...

azyati kalau terharu
next week blik jgn lupe blnja aku mcd or tutti fruity
*mesti ko ckp ahh beli sendiri!*
hahahaah

caah 2 pemalu sebahagian karekter yg sbnar aku jgn gelak..huhu

Unknown said...

ko dah tau ape yg aku nak ckp kan. HAHAHAHA. wani pemalu??? hehehehe

REKSO said...

aku suka budak yg selalu masuk hutan 2 ..

 
Blogger design by Laila Mahfol