17.7.11

oh Sunday!!

Time..time lunch macam ni aku berharap aku ada kt rumah (penang)..
bleh makan apa yang mak masak, tak gadoh nak pi beli kt luar,
tak perlu siap la bagai
bangun tidoq.mengeliat sikit,mandi turun bawah tarrrraaaa makanan
dah ada atas meja......aku punya la baloq liat bukan nak tolong,keja nak makan jaa..
kalau mak tak masak pun..ayah mesti pi beli bagi anak die makan
benda yang ayah aku selalu beli of course tak lain tak bukan NASIK KANDAQ bebeh!!
dalam family aku ayah ngan adik memang addicted ngan nasik kandaq and
nasik beriani dari kecik sampai besaq kalau bleh tiap2 ari nak makan >_<


Nasik kandaq.
*masuk ni dah 3 bln aku tak makan.aku rasa semakin lemah!

Nasik beriani dan ayan tandoori

Kalu aku ada pintu doreamon or keta bumblebee transformer,sekarang jugak aku akan balik!
malangnya memang tak wujub pun benda alah ni.so sad! aku berharap setiap pagi aku buka mata aku ada kt rumah..
i miss my ayah,mak,adik n my boifei oren so much!

Post by wanie

 
Blogger design by Laila Mahfol