4.7.11

Julia Sheer :)

Assalamualaikum.

Okey,skang ni aku memang addicted gila dengan suara Julia Sheer. Mesti u'olls tak kenal kan sapa Julia ni. Actually before this aku memang tak kenal sapa Julia ni,but ada pernah sekali tu aku try la search lagu Need You Now tu kat youtube pastu nampak la ada ramai yang buat cover. So,aku try la dengar satu satu cover sampai la aku dengar Julia ni nyanyi,terus aku jadi attracted to her voice. Memang sedap kot suara dia compared to Rebecca Black omaigoddd yang making money thru suara dia yang ya ampun tak sedap nak mampos. Try la dengar dia buat cover lagu Need You Now ni,memang best.




Lepas tu aku terus korek semua lagu yang dia dah cover and i wonder how come Usher chose Justin Biebiaq instead of Julia. Suara Julia ni memang best since dia nyanyi live/acousticly kan. Muka pun cantik. Kiranya ada pakej lengkap la kalau nak jadi artis.

aww...she's cute kan?


Dia pun dah ada lagu sendiri and lagu dia sangat best okey. FYI,aku buat lagu dia jadi ringtone phone aku okeyyy. Hahaha.




Tapi bagi aku the best cover she ever made is lagu Don;t You Wanna Stay dengan Jake Coco. Lagu tu asalnya lagu Jason Aldean feat Kelly Clarkson. Can you imagine how high the note yang Kelly boleh reach,memang tinggi gila tapi Julia pun boleh nyanyi sama macam Kelly. Pitching dia memang takdak yang ke laut. Memang best sangat sangat sangat.





So,i really wish mana mana recording company boleh amik dia sebab dia memang qualify gila nak jadi penyanyi. :)





Diketuk-ketuk oleh Cik Ca'ah

0 kuman kumin:

 
Blogger design by Laila Mahfol