3.7.11

i LIKE this Saturday !!!

mcm mana aku nak mula cerita erk...hurmmm,ok !


citer dya mcm nie mcm besa la xkan xtau kalo hari minggu je mesti ada org kawen, aku bila lagi =)
lepas zohor mcm tue bru la fmily aku keluar pi kenduri kat kompleks budi penyayang,k.b
smpai2 kat situ apa lg melahap gla la aku,adik aku dan ayah aku...lapaq la katakan..hehe 
mak aku tue mula2 kata xmau mkn nasi,nak mkn bubur je,last2 bila nmpk lauk daging msk hitam...dan2 mak aku p cedok nasi gak...yg syok tue tema bju aku pkai sma la plak dgn pengantin 

habis ja mkn2,apa lg mau jalan2 la plak...hehe
dengan idea yg penuh kat kepala otak aku nie,aku ajak la pi sunway carnival mall tue...demi memenuhi impian aku nie,ayah aku pun bawa la pi sana...hehe
smpai2 je kat sana,aku punya la berdoa harap2 xdak la jumpa sapa2 yg dikenali *pkai bju kurung pnya pasal la* 
plan tue mmg nak tgk wayang cter Tranformers nie la,tp tiket dah penuh...huhu


tiket cter nie mmg mcm goreng pisang !!!


mula2 tue xmau tgk dah la wayang,at last lbih kurang dlm pkul 3.30 ptg, lepas pusing2 kat dlm kedai Sen-Q tue,mak aku bg p tgk wayang, atas desakan adik aku jgak aku pun p la beli beli tiket cepat2 sebab cter start dlm pkul 3.45ptg...
bleh jadi cter ms dok beli tiket tue jmpa habis segala orang2 yang dikenali, adesssss malu abes   la aku masa tue, dgn hati kering aku melangkah je msuk panggung dengan berbaju2 kurung... masuk2 panggung tue plak dah la dok agak dpn gak la,dekat gla dgn screen...keras gak la leher aku ms dok tgk wayang td, 1st time dok depan mcm tue tau  


----------------------------------------------------------------------------------------------
hampa belum tau kan aku tgk cter apa td,haaaa....tgk la kt bawah :



sweeeeeetttt sgt 
 assalamualaikum....(antara dialog yg selalu disebut) hehe...
cerita cinta antara Arman lakonan Shaheizy Sam dan Shila lakonan Lisa Surihani, turut dibintangi adik comel MiaSara yg memainkan watak Amy, watak sampingan pula ialah Bront Palarae (Harris), Kartina Aziz (mama Arman)walaupun agak sedikit jiwang di tengah2 jalan cter, aku kasi 4 **** kat cter nie...

dengan itu tamat sudah coretanku !!! harap2 x bosan la ye...



2 kuman kumin:

Cik Caah said...

wey,wida. ang jumpa sapa kat kaunter tu? story laaaa :)

bestiesbeat said...

aku jumpa kak yat, kak qilah, zarul dan yang paling aku x sangka jumpa bdk tusyen kita tue,nukman...

 
Blogger design by Laila Mahfol