10.7.11

muadzam tercinta!

TRECINTA la sangat..huhuuh..TAK de maknanya!
malam ni aku terbuka hati nak cerita pasai serba sedikit tentang muadzam..
setiap hari aku berdoa agar cepat2 kuar dr muadzam ni..hhahahaa
muadzam ada part yang aku tak suka ada part yang aku suka.

First aku cerita pasai benda yang tak suka dulu la bukan aku jaa of course budak UNITEN yang lain pun tak suka.

  1. tak dak FAST FOOD RESTAURANT
  2. tak dak MALL
  3. tak dak CINEMA
  4. tak dak NIGHT CLUB..hahaha actually tempat bt dosa nie tak dak pun tak pa!
  5. time tengahari panas die lain macam sikit,,menyucuk kulit
Dah la sikit xmau kondem bnyk2..ok sekarang msuk part yang aku suka tentang muadzam
muadzam ada hutan yang cantik..!cantik???
bukan cantik,,permandangan yg indah..cewaahh indah la sangat!

ni scenery dari bilik aku sem lepas

ni gambar dari bilik aku sem ni punya

Post by wanie

3 kuman kumin:

Unknown said...

Wah, wani sayang Muadzam lah...hehehe...Muadzam ku yang tercinta. Indah permai nan sentosa. :P

bestiesbeat said...

yes! langit terbentang indah
cengkerik,burung2,monyet memecah kesunyian di malam hari,
angin sepoi2 bahasa
membuat kan ku tidur nyenyak tidak terkira,
serangga yg lain juga turut berpesta di dlm rumah kita ;p

Unknown said...

haha. Wah, wani bermadah pujangga lah. kekeke

 
Blogger design by Laila Mahfol