1.7.11

Aku berdoa!

Assalamualaikum.

Aku rasa skang ni kan banyak sangat artis yang keluar. Serius bilangan dia lebih daripada cendawan yang tumbuh lepas hujan dah. Tapi yang keluar banyak banyak tu la yang takdak kualiti. Ada yang tiru identiti. Macam ni hah,eh eh sebelum tu aku nak bagitau memang aku lambat nak story pasal benda ni tapi aku tetap nak kutuk gak. Serius mereka mereka yang bakal dikutuk ni deserve to be kutuk sampai akhir hayat.



Apakah? 

Serius semua gay yang baru keluar dari hutan banat. Tambah tambah yang yang seluar pink tu. Eyuu!

Aku rasa macam nak rayu Jakel suruh derma kain kat depa

Aku dapat rasakan pose ni menjadi trend bebudak kutip duit raya tahun ni


Okey,i had enough dengan girls boys. Skang jom tengok Wonder Girls wannabe plak. Yang laki tolong tutup tab blog ni kalau taknak tambah dosa secara extreme. Seram neh! 


Gula-gula? Patutla aku rasa macam nak dapat kencing manis ja tengok depa ni

Jangan nak tunjuk la paha besaq batang nyioq. Najis!



Adoi adoi adoi. Tapi ada lagi sorang yang mengganggu hidup aku. Aku semakin tertekan. Aku semakin sesat tanpa arah tujuan. Aku aku aku dah tak tahan lagi. Tolonglah stop daripada putarkan lagu ni. Serius neh!






nota mulut: aku berdoa agar abah aku tak dengar lagu Ahmad tu. Tak dapat aku bayangkan kalau abah aku dapat tau pasal lagu ni. Omaigodddd!

0 kuman kumin:

 
Blogger design by Laila Mahfol