17.7.11

Drive to SJ and SP !

Hai semua....

Macam besa la hari sabtu aku datang lagi...hehe, hari nie agak memenatkan sebenarnya, pagi-pagi lagi dah teman mak aku pi Bhar Dental dekat Seberang Jaya. 

gambar hiasan semata-mata

Mak aku pi wat ala-ala macam kat atas nie la kowt...lupa nak ambil gambar tadi, sambil-sambil nak balik tue mak aku pun berpesan la "hampa yang muda-muda jaga la gigi elok-elok,bila tua-tua macam nie dah susah" . Bila gigi dah cantik boleh la senyum macam kat bawah nie.



Lepas makan tengah hari pula,aku saja la ajak abah aku pi main bowling, abah aku pun setuju. Aku ajak la pi main kat Park Avenue Sungai Petani,saja nak tukar angin la katakan. Dalam perjalanan ke Sungai Petani tadi,panas hati gak la dengan pemandu-pemandu lori kat atas highway tue,dah tau kenderaan berat dok la belah kiri,ini tak sesuka hati je nak masuk line kanan,bertimbang rasa la sikit wahai pemandu-pemandu lori yang bijaksana,tau la hampa tue besaq jangan la sesuka hati nak menindas yang kecik nie...ok sampai situ ja cerita pasal pemandu-pemandu yang berhemah kat atas lebuhraya nie, kita sambung dengan cerita nak main bowling, malangnya hajat mak dan abah aku nak main bowling tak kesampaian termasuk la aku sekali dah lama aku tak main sebenarnya gian juga la  sebabnya ada tournament kelab apakebenda ntah, huhu...lepas tue apa lagi pi shopping je la kat The Store Sungai Petani tue, ramai juga la manusia kat situ, kebanyakan yang aku perasan budak-budak uitm la kowt yang lepak-lepak kat situ sebab bowling dengan wayang pun ada kat situ lagi satu besa la hari minggu kan orang mesti keluar jalan-jalan macam aku juga...hehehe, penat shopping dapat la sikit habuan kat aku mentang-mentang la adik aku tak ikut  


nie la habuannya...sori aku dah makan sikit...hehe..nyum ! nyum !

kiri : aku punya
kanan : abah dan mak aku punya
ok last skali, wani, fatin dan caah bila kita nak keluar pi main bowling skali nie ??? hehe...

 Post by wida

3 kuman kumin:

Cik Caah said...

nak main bowling!!!!!!!!

bestiesbeat said...

park avenue pun ada bowling ka??
menarik ni..........
-wanie

bestiesbeat said...

caah : fatin ajak ahad nie..kalo free la
wanie : ada2...bleyh tahan gak la tmpt tue

 
Blogger design by Laila Mahfol